شرکت پرینس هلند

شرکت هلندي Prins بخشی از شرکت SHV GAS . را بر عهده دارد « سیستم هاي سوخت خودرو » می باشد و بیش از 20 سال است که رهبري صنعت این شرکت نامی شناخته شده در این زمینه بوده و همواره مشتري هاي OEM و نمایندگان خود در سراسر دنیا را با راه حل هاي بسیار اقتصادي و نوین تأمین نموده است.
Prins با همکاري شریک « تحقیقات و توسعه » خود، Keihin ژاپن (که از مهم ترین تولید کنندگان سیستم هاي سوخت خودرو می باشد) قادر بوده سیستم بسیار پیشرفته خود را که VSI/ سیستم انژکتورهاي به طور ردیفی) نام دارد را به عنوان برترین سیستم دوگانه سوز بنزین ) CNG/LPG. ارائه دهد
Prins داراي مدرك ISO بوده و تمام قطعات وي همخوان با قوانین و استانداردهاي کیفی 9001:2000 ISO /R110/15500 CSA و R115 می باشد و نیز 100 % تست C.O.P. گردیده اند
Prins ، همچنین تأمین کننده سیستم و قطعات مورد کاربرد خودرو ، اتوبوس HDV ، صنعتی و دریانی بوده و در بیش از 50 کشور دنیا شبکه هاي پخش و توزیع دارد. و اکنون توسط شرکت الکترونیک پردازش سبلان آماده تأمین سیستم و قطعات پر کیفیت خود در سراسر ایران می باشد.

سیستم VSI – CNG
حروف VSI مخفف اصطلاح « اینجکشن به طور ردیفی » می باشد. « ردیفی » یعنی انژکتورهاي این سیستم ، گاز CNG را به ترتیب خاصی تزریق می کنند که برابر است با تزریق اینجکشن بنزین ! در نتیجه این سیستم به طور دقیقی با « سیستم مدیریت موتور » بنزین متحد گردیده است ، به نحوي که رابطه این دو سیستم بنزین و گاز را اصطلاحاً Master – Slave نامیده اند ، به این معنی که سیستم مدیریت موتور « مقدار و زمان » اینجکت شدن بنزین را محاسبه می کند و سپس رایانه سیستم گازي از اطلاعات استفاده می نماید تا « مقدار و زمان » اینجکت شدن گاز را مشخص نماید (در نتیجه اصطلاحاً سیستم بنزین Master و سیستم گاز Slave می باشد ).
این سیستم کاملا با دستگاه هاي عیب یاب EOBD ایرانی و خارجی همخوانی دارد. قطعات آن ضد زنگ می باشد و همخوان با استانداردهاي کیفی شرکت هاي OEM . نهایتاً قطعات این کیت توانسته تمام مشکلاتی را که دیگر کیت هاي موجود در دنیا از آن رنج می برند را رفع نماید ، که شامل نکات ذیل می باشد:

- رگولاتور فشار Keihin – Prins
طراحی و ساخت بسیار دقیق( با همکاري شرکت Keihin ژاپن)
همخوان با تکنولوژي ، کیفیت و استانداردهاي OEM
کنترل فشار در « یک مرحله »
درجه کاهش فشار بسیار کم (برابر با رگولاتورهاي دو مرحله اي)
در موتورهاي « توربو » فشار به بهترین نحو کنترل می کند
فشار متعادل دینامیک
متحد با شیر کاهش فشار
فشار سیستم تحت تأثیر فشار کپسول قرار نخواهد گرفت
عملکرد آن در دماهاي سرد و گرم ، برابر با دماي معمولی می باشد!

- انژکتورهاي OEM شرکت
طراحی و ساخت بسیار دقیق (با همکاري شرکت Keihin ژاپن – که در کیفیت و اطمینان رهبر صنعت تولید انژکتوردر دنیا می باشد.)
موجود در 6 اندازه متفاوت ، متناسب براي حجم هاي گوناگون سیلندرهاي مختلف
جریان اینجکشن عالی (از 2.5 میلی ثانیه ، کاملاً صاف عمل می کند.)
همخوان با تکنولوژي ، کیفیت و استانداردهاي OEM ، کیفیت ، عملکرد عالی ، دوام و عمر طولانی آن گارانتی می گردد ( 290 میلیون چرخش!)

- ریل انژکتور
نصب بسیار ساده
تست نشت و نصب ، قبل از فروش
نصب هاي 2 ،3 ،4 ،5 ،6 انژکتوري

- واحد فیلتر
طراحی سبک و فشرده – تولید شرکت Bosch آلمان
یک یا دو خروجی
توسط چندین لایه فیبر شیشه ، با حفره هایی به کوچکی 10 میکرون ، از انژکتورهاي عالی این سیستم محافظت می کنند تا آلودگی گاز وارد آن ها نشود.
مقاومت بالا بر فشار و عمري بسیار طولانی
ترکیب شده با سنسور دما / فشار

- رایانه VSI ECU
قابلیت کنترل حداکثر 10 انژکتور
مرور دائم دایاگ انژکتورها ₀ بدون بر / بار اضافی / دماي انژکتور
برنامه دایاگ ، خدمات و بار – پارامتر ها روي برنامه Windows 98 / 2000 / XP / Vista قابل پیاده شدن می باشد و اکنون بخش توضیحات نرم افزار توسط شرکت پارس Prins به زبان فارسی تبدیل گردیده .
عملکرد استراتژیکی براي بهینه سازي نوع سوخت
« دسته سیم »هاي این سیستم (بین المللی) می باشد و با خودروهاي ایرانی همخوانی دارد. و نیز با رنگ آمیزي ، شماره بندي و نام گذاري کاملاً روي نقشه مخصوص ، مشخص گردیده است.
تمام رایانه هاي کنترلی / سنسورها و قطعات مربوط به این بخش شامل « اتصالات » مخصوصمی گردد.
تمام عناصر الکتریکی همخوان با استانداردها R110 ، 01 ، R67 ، R10 می باشد

- سوئیچ انتخاب سوکت
طراحی ظریف و فشرده قابل نصب بر هر داشبوردي
انتخاب سوکت توسط دکمه اي « هوشمند » که راننده را از مقدار سوخت موجود در کپسول و عیب هاي سیستم (توسط صداي بوق کوچک و چراغ هاي LED )مطلع می سازد

- فشار سنج
ساخت شرکت Wika آلمان
فشار را از صفر تا 250 Bar اندازه می گیرد
فشارسنج ضد آب با پوشش فولادي و محکم
عقربه نمایانگر فشار کپسول به طور آنالوگ – خروجی فشار سنج دیجیتال می باشد

- رایانه پیشرفت دهنده زمان اینجکشن (Time Optimizer)
قابل استفاده بر چرخه هاي میله لنگ 36 ،40 و 60 دندانه اي
تاریخچه DTC را توسط کابل نرم افزار دایاگ نشان می دهد
براي رایانهVSI سیگنال RPM. شکل می دهد
قدرت موتور در حین استفاده از سوخت گاز را بیش از 12 % افزایش می دهد

روغن Valve Care
ایده اي منحصر به فرد و خلاقانه ، طراحی مهندسان Prins
این روغن از سوپاپ ها و سیلندر ها محافظت می کند (که به دلیل خشک بودن سوخت گاز تحت تأثیر قرار می گیرند – هرز و گشاد می شوند)
باعث افزایش عمر سیلندر موتور و سوپاپ ها
باعث کاهش صداي موتور
باعث کاهش دي اکسید کربن تولید شده در سیلندر می گردد

- سنسورهاي دما / فشار
طراحی Prins و تولید شرکت Bosch آلمان
اندازه گیري دما بین (مثبت 130 درجه → منفی 40)
اندازه گیري فشار بین (Bar0.5→4.0)

شیر قطع کننده SHUT-off Valve ---CNG
قطع کردن جریان گاز به سمت رگولاتور
گازي که به سمت رگولاتور می رود را فیلتر می کند
این شیر داراي سیم پیچی است با پوشش ضد آب
همخوان با قوانین R110
نیروي الکتریکی 11W نیاز دارد